March 25, 2019, 03:48:39 PMLatest Member: LucretiaFi
BoutCheetah
  Show Posts
Pages: [1] 2 3 4 5 6 ... 80
1  Other / Off Topic / Re: Sup guys on: February 12, 2019, 07:11:32 PM
I remember the phenomenon Smiley

Yaaaooo leapbruh, how tha fukkkk u beeeeen kid



*Edit* oh yea Mat whatchu been up to there boyo???
2  Other / Off Topic / Re: Hola :) on: February 12, 2019, 07:05:33 PM
am i in 2009

Can i come there with you??? I miss old re runs of hey arnold and high school Bosco Sticks.
3  Other / Off Topic / Re: Hello on: January 19, 2019, 06:43:01 AM
Holla back King Bombzy
4  Other / Off Topic / Re: Yao bishes i owe one of yall sum fkn money, come claim this sht and hurry up on: January 19, 2019, 06:36:13 AM
Hello there.

Oooooooh fukkk its the man himself.

You been keepin outta trouble?

I be16, 17 in just under 3 months

U still aint even legal youngin, enjoy it. Wish i could go back to 17, oh boy............



is you choice  give money the game or no xd is personell choice

I dew wut i wanna dew

I'll take it if no one else wants it  Smiley

Ill make you a deal, if buddy dont show, last post on this page gets the mula.
5  Other / Off Topic / Re: Yao bishes i owe one of yall sum fkn money, come claim this sht and hurry up on: January 15, 2019, 07:28:34 AM
its been 3 years mang how could u leave us rotting in this garbage  Cry Cry Cry

I been just foolin around mostly but sht got vacant around here.

3 years tho, time is trippy.........

How old are u now bruh?
6  Other / Off Topic / Re: Yao bishes i owe one of yall sum fkn money, come claim this sht and hurry up on: January 14, 2019, 05:14:22 AM
Ya man sumbody better step up and caim this cash while I got it.

Been too long qolderbabi hyb
7  Other / Off Topic / Yao bishes i owe one of yall sum fkn money, come claim this sht and hurry up on: January 12, 2019, 10:21:11 PM
41



You had it first my dude and i feel like bein a man of my word.

Show the fkk up and ill send u $100 or buy u whatever equals up to a hundo, ded ass.
8  Other / Spam / Re: Ayy Jet's Halloween Giveway Happy Halloween BC on: October 31, 2015, 05:57:57 PM
33
(27)
47
13

40
57
55
34
29

btw hi jet long time no see  Grin

sup bruh, whatcha been up to?

32
36

54.

One guess per account?
19

I just realized this is in spam.



alright so these look like the numbers so far




you can make one guess per page.

i just did a quick count and you guys are actually pretty close


lol
9  Other / Spam / Ayy Jet's Halloween Giveway Happy Halloween BC on: October 31, 2015, 04:39:47 AM
Alright so here's how it works. I've just eaten about half a bag of cheetos. Was it half a bag or a third?? Or was it an eigth?Huh lol ayyyyyyy


but srsly tho, whoever can guess the exact amount of cheetos left or at least one off, i will give you perm member or it's equivalent in monetary value. lol at monetary

Basically i'm giving away a hundred bucks

Srsly, like for real, honestly


Here's a few pics to help you guys out:





And here's one up close so you can visually weigh the size of said Cheeto




All voting submissions?Huh better be in by this time tomorrow or they will not count

Winner will be announced sometime tomorrow.





Happy mutha fukken Halloween  Grin Grin Grin Grin
10  Other / Off Topic / Re: HBD Roy on: October 20, 2015, 11:15:21 AM
happy birthday brah
11  Other / Spam / Re: So i bought a pumpkin.......now what??? on: October 14, 2015, 11:38:56 AM
hi jet

sup bruh



Make it look like this.  Grin


i dunno lol:







Ayyy








ya u jelly








12  Other / Spam / So i bought a pumpkin.......now what??? on: October 08, 2015, 11:49:28 AM
How should i carve this beast up?
13  Other / Spam / Re: rip guatemala on: September 29, 2015, 10:26:34 PM
lol, that sucks.

When it really starts to rain in my area the streets flood so bad that you can kayak all the way down the street to the stop sign.
14  Other / Spam / Re: Seems like there's some kind of lunar eclipse going on right now. on: September 29, 2015, 10:23:58 PM
My favorite picture of the blood moon
(click to show/hide)

RK!!!  Grin Grin Grin, when did you get back??
15  Other / Spam / Re: Seems like there's some kind of lunar eclipse going on right now. on: September 28, 2015, 10:19:00 PM
not bloody enough.

is it that time of the month already??




Does this mean no tongue tornado tonight???


Huh??




peas respawn


Pages: [1] 2 3 4 5 6 ... 80