June 03, 2024, 08:48:09 AMLatest Member: NicholeUride
BoutCheetah » Forum » Other » Spam » OMG SANTA OMG OMG OMG OMG

OMG SANTA OMG OMG OMG OMG

Started by Energized, December 02, 2011, 09:49:06 AM

Previous topic - Next topic

Energized


Energized

Check the PMs Santa, PLEASE pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, this be emergency.

asmit10

Quote from: cybercjt on May 27, 2012, 02:27:31 PM
Shegoat
i'm 6 according to Dillh
The internet is a great place to grow up. Just make sure you keep growing.


Energized

Quote from: asmit10 on December 03, 2011, 04:27:30 AM
TALK TO HIM ON MSN
I added him like 3 month ago, and he isn't online since then.............
I don't think he accepted me.

lordgegi

High Channel
IGN : lordgegiHUN
Level: 150
Guild: Sympathy

asmit10

Quote from: Energized on December 03, 2011, 04:29:45 AM
Quote from: asmit10 on December 03, 2011, 04:27:30 AM
TALK TO HIM ON MSN
I added him like 3 month ago, and he isn't online since then.............
I don't think he accepted me.

lol something is wrong on ur end. Like for me I dont connect to meteor on msn.
Quote from: cybercjt on May 27, 2012, 02:27:31 PM
Shegoat
i'm 6 according to Dillh
The internet is a great place to grow up. Just make sure you keep growing.


Energized

Quote from: lordgegi on December 03, 2011, 04:39:15 AM
whats the problem bro?  :o
It's not a problem, I just want him to help me with something.

asmit10

Quote from: Energized on December 03, 2011, 04:53:31 AM
Quote from: lordgegi on December 03, 2011, 04:39:15 AM
whats the problem bro?  :o
It's not a problem, I just want him to help me with something.

then its not an emergency.
Quote from: cybercjt on May 27, 2012, 02:27:31 PM
Shegoat
i'm 6 according to Dillh
The internet is a great place to grow up. Just make sure you keep growing.


NeoKiller

He isn't checking his PMs everyday.
And MSN has some problems, sometimes if someone adds me I don't receive the message which asks you if you want this person added, and I have to add him manually.

Energized

Quote from: NeoKiller on December 03, 2011, 07:52:42 AM
He isn't checking his PMs everyday. Yes I know.
And MSN has some problems, sometimes if someone adds me I don't receive the message which asks you if you want this person added, and I have to add him manually. Add me? :D

Energized

Come on Kenny, check you're pms PLEASE

NeoKiller


Energized

Quote from: NeoKiller on December 03, 2011, 04:40:43 PM
What the hell is so important ?
I can't tell, unless I get permission from Santa/Allie ( I don't know/sure if Allie can approve this to me, just Santa)..........

Yz

yeah guys srsly energy has some top secret business with santa cuz hes 100x more important than every1 else LOL
DISCORD killyzkill

Delta

Quote from: Yz on December 03, 2011, 06:18:21 PM
yeah guys srsly energy has some top secret business with santa cuz hes -100x more important than every1 else LOL

Copyright © ZylonGaming 2009 - 2024
-Terms of Use-